MZ: Individualni treninkovy plan

Individuální tréninkový plán na zimní prázdniny pro mladší žáky

Zde nacházíš tréninkový plán na posledních 14 dní před zahájením společných tréninků (od 23.12.2012 do 6.1.2013). Obsahem jsou 2 jednotky, které absolvuješ v průběhu každého týdne (další týden stejné – pouze vždy o něco málo rychlejší) – celkem tedy 4 tréninkové jednotky!!!

1. tréninková jednotka a 3. tréninková jednotka (celková doba tréninku – 70 minut)

  • fártlek -souvislý běh terénem, lesem v délce 35-40 minut
  • posilování (doma) – leh sed (sklapovačky) – 60x
  • kliky – 20x
  • švihadlo – 150x – 30x sounož, 30x pravá noha, 30x levá noha, 30x na střídačku (Rocky), 30x sounož s meziskokem
  • strečink – 10 minut

2. tréninková jednotka a 4. tréninková jednotka (celková doba tréninku – 85 minut)

  • rozklus – 15 minut
  • strečink – 5 minut
  • úseky – 4×1 km (4:30 – 5:00 min/km) – pauza 10 minut dle osobního pocitu – v pauze strečink
  • posilování (doma) – leh sed (sklapovačky) – 60x
  • kliky – 30x
  • švihadlo – 120x – 30x sounož, 30x na střídačku (Rocky), 15x pravá noha, 15x levá noha, 30x sounož, každá 5 kolena k bradě
  • strečink – 10 minut

Zaveď si tréninkový deníček!!! Každý trénink zaznamenej:

  • popiš časy běhů
    popiš kolik km jsi uběhl ve fártleku (35-40 minut)
    popiš pocity během tréninků

Tréninkový deníček přines na první trénink 7. ledna 2013!!!!

Michael Žižka, Stanislav Sádovský

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *